luni, 26 noiembrie 2007

Maitreya-Cristul Planetar

O energie aurie, puternica, ce-ti desfacea calota in doua, a coborat in lungul coloanei vertebrale, ciclon auriu invaluitor; fara a se sinchisi, si-a luat avant catre inimile noastre (sunt cu Renate), unde intr-o splendida spirala s-a expandat in toata fiinta.
Era frumos, era nou prin forta prin iubirea si prin rapiditatea cu care se manifesta ..... s-a prezentat singura: Maitreya - Cristul planetar!
Si-a facut de lucru in corpul nostru fara sa intelegem si acceptand cu bucurie pana cand ceva ne-a aratat; .... ne-a plantat in centrul fiintei noastre sase cristale ca niste gamalii de ac, in culorile alb transparent, verzui, galbui, roz-violaceu, albastru/indigou, rubiniu; la inceput fara culoare, le-a activat unul dupa altul in sensul invers al montarii.
Toate au inceput un dans al luminii, cautandu-si partile din corpul nostru cu care au de conectat; cel mai vizat a fost creierul, unde flasuri/dureri aveau loc.
Si cum ma intrebam de ce sunt sase si nu macar sapte, asociindu-le cu chakrele, iata ca pe al sapte-lea ni-l plaseaza in mijlocul fruntii. Nu era un cristal; erau mai multe asa; o forma si o luminozitate radia; am simtit conectarea cu celelalte, caci era un fel de coordonator al lor.
Permitand cristalelor sa lucreze, noi am inceput ancorarea a ceea ce primeam in Terra si conectarea la cristalele ei, in special cu cele din Romania.
In timp ce lucram, am facut o noua descoperire: ca putem privi prin ochiul al trei-lea; oricum vedeam prin el, dar, imaginati-va ca stati intr-o loja si in fata voastra apare un hublou dintr-un cristal frumos prin care priviti inafara; imaginile prin el pot fi uneori putin clare sau lumina se filtreaza ca printr-o prisma. Acum imaginati-va ca largiti hubloul cat doriti voi de mult si priviti peisajul care se infatiseaza; acest hublou pt noi este un alt mod de infatisare a celui de al trei-lea ochi ; ... simteam ca nu e perfect ... imaginile prin hublou nu erau foarte clare.
Ne-am jucat cu el dandu-i toate formele, largimile si culorile pana cand am observat un nor de lumina alb-auriu intens ce s-a apropiat. A trecut prin cristal si in fata noastra a capatat forma unei holograme cu un vag contur uman: dar ochii! ... ochii, si ce transmiteau, erau ai unuia singur..... ai CREATORULUI !
Am incorporat holograma lasand-o sa-si ia locul cuvenit si noi ...... am devenit deodata mai inalte, mai puternice, ochii s-au limpezit, am iesit din matca ...... si am cuprins /imbratisat Terra.
Devenisem o retea alb-aurie radianta prin care Creatorul isi exprima esenta ...... era atat de multa iubire in acea imbratisare ........
Primeam si ancoram, primeam si daruiam. Cand totul s-a sfarsit, am multumit Creatorului, lui Maitreya, Terrei si ... ca si data trecuta, am plonjat in oceanul nostru interior, unde culoarea verde opalin ne-a facut sa constientizam apa ca un cristal fluid; in codul iubirii sacre din inima noastra am daruit aceasta iubire marilor si oceanelor Terrei in jocul hazliu al delfinilor si balenelor.
Din inima noastra plina cu iubirea lui Maitreya, Cristul planetar si cu iubirea Creatorului, o ploaie de lumina sa se reverse asupra voastra si sa va aduca belsug, bucurie, intelepciune si ......armonie
Renate si Mihaela

Niciun comentariu: