vineri, 28 septembrie 2018

Zamolxe - Despre lucrarea din Retezat din 22 septembrie


Vf Gugu in departare.



”- Te imbratisez draga mea. Venirea voastra in Retezat a insemnat pt mine o dulce amintire a momentelor de demult cand locuiam impreuna prin acele zone. V-ati invartit intr-un cerc al cunoasterii stravechi dacice cu care v-ati regasit si pe care aveati a-l activa in interiorul vostru. Nu vorbim de elemente stravechi, ci de o cunoastere divina cosmica (dintotdeauna), pe  care ati actualizat-o cu constiinta voastra actuala. Fiecare moment de oprire (pt a respira), a reprezentat un punct de ancorare a constiintei Eu Exist, un punct de fiintare al vostru in acest pamant, in aceasta zona.
Constiinta adusa de voi a fost absorbita de toate elementele naturii si expandata. Este acum un rasunet puternic al acestei constiinte prin toate vaile si muntii intregului masiv Retezat.
Am fost prezent alaturi de voi la fiecare pas, popas si respiratie a voastra. M-am imbaiat si eu cu constiinta voastra si m-am bucurat de frumusetea voastra launtrica. Aceste plaiuri ale Romaniei sunt strabatute in lung si in lat de oameni dornici de schimbare, de oameni dornici de a trai in bucurie. Ma intalnesc cu multi in diferite locuri, fara ca ei sa stie ca sunt prezent. Dar bucuria lor ma incanta si eu le tin tovarasie.
Zambeste-mi draga mea si permite-ti sa-ti aduci aminte de noptile clare, de zilele insorite, de tot ceea ce esti pt ca a sosit momentul. Ne vom revedea in diferite feluri, locuri si intalniri. Ai acum intensitatea launtrica de exprimare si capacitatea de deschidere interioara care intretine viata ta in manifestare.”
Zamolxe

Niciun comentariu: