sâmbătă, 9 decembrie 2017

In interior


Ne conectam cu spatiul din centrul Terrei. Percepem stralucirea, apropierea. Pasim in acest spatiu. Este imaginea interiorului unei sfere. Pare goala si totusi este plina cu o abundenta de energie. Continuam sa pasim spre ceea ce se continua din sfera, cu un tunel cu pereti asemanatori cu ai sferei. La capatul tunelului imaginea si simtirea este a unui oras subteran. Am patruns de fapt printr-o alta simtire/poarta in apropierea Shambalei. Simtim orasul. Respiram energiile sale.

De mine se apropie Samuel, ghidul ce il am in Shambala. Ma invita la o plimbare deasupra orasului. Ma ridic cu el deasupra si ma roaga sa primesc aceste energii pe care orasul le radiaza. Imaginea este a unor spatii cu case extrem de albe si stralucitoare. Percep aceste energii cu rol purificator asupra mea. Samuel ma priveste si-mi transmite prin ochi sa percep orasul prin mai multe dimensiuni si simturi.

Constientizez multiplele spatii ce se afla in acest centru planetar si deodata percep ca orasul comunica cu foarte multe alte spatii si ca de fapt, din el pleaca o retea energetica de comunicare pe foarte multe nivele de constienta.
Am sentimentul acestui oras multidimensional, precum si spatiile planetei care ar fi deasupra mea. Eu insami sunt toate aceste spatii interconectate.
 Samuel imi transmite:
“- Inceteaza sa functionezi pe simturile liniare si permite-ti sa fii ceea ce simti acum pt ca esti toate acestea.”
Respir profund permitand acestui nivel de constienta sa ma patrunda si eliberez constienta veche.
“- Esti peste tot, il simt cum imi transmite. Pastreaza aceasta constienta. Ai deschisa poarta intre fizic si non fizic. Iesi din limitarile fizicului. Poti functiona si in el si in simtirea cuantica. Fii acest nivel de constienta.”
Si a plecat.
 Am ramas asa, respirand, constientizand, traind aceasta experienta.



Niciun comentariu: