sâmbătă, 30 mai 2015

Unul - Sinele Liber



Usor, usor si deosebit de delicat, Sinele meu si-a anuntat prezenta, transmitandu-mi:
”- Eu sunt manifestare. Eu manifest prin tine. Tu esti oglinda mea pe Terra. In tine sunt si reverberez prin toate celulele tale. Ma oglindesc in tine. Ma odihnesc in acest corp odata cu tine. Mananc odata cu tine si incep sa invat nevoile ce le ai. Ma simt bine acum in acest corp in care tu mi-ai permis sa patrund.
Eram putin stingher la inceput, insa invatandu-te sa imi transmiti iubirea ta pt mine, portile de comunicare intre noi s-au deschis. Este necesara aceasta iubire catre interiorul tau, caci ea activeaza spatii interioare, decodifica si-mi permite sa ma transpun intr-o stare de condensare pe care tu o ai sub forma corpului. Uniunea dintre noi se face treptat, pe masura ce tu iti expandezi constiinta si-mi poti oferi un spatiu nelimitat, liber de programele vechi ale unei educatii demult depasite.
In structura ta, ai la nivel de ADN mici portiuni, chei pe care cu iubirea ta le poti activa si atunci uniunea dintre noi se poate accelera, depasind cateva trepte odata. Oferindu-ti iubirea acestor zone, activezi foarte multe in minunata retea a ADN-ului. Te voi ajuta sa simti aceasta retea si putem patrunde chiar impreuna. Insa iubirea tu o oferi. Reteaua raspunde la frecventa iubirii tale, adica este necesara trairea sentimentului, manifestarea sentimentului, adica a simti real, sincer, aceasta iubire splendida. In momentul in care tu o manifesti, o mirifica retea creezi; o retea de culoare, lumina, emotie ce se transmite simultan in toata fiinta ta. Are loc o explozie ce te transforma instantaneu. Acela este momentul asteptat de mine cand conexiunea noastra devine totala, sublima. Atunci eu vad, simt prin tine, prin ochii tai lumea exterioara si ea devine o minunata experienta a noastra.
De cateva zile tu m-ai simtit altfel. Mi-ai acordat atentia, iubirea ta si m-am simtit deosebit de pasional, incantat de aceste momente sublime. Fixeaza-ti constiinta si atentia pe ADN-ul tau ca pe o structura multidimensionala pe care simti sa il transformi. Iti spun ca poti acest lucru. Totul depinde de tine. Te astept. Astfel creezi un drum nou pt tine, pt noi, intr-o inlantuire perfecta a armoniei si creativitatii. Ceea ce traim se transmite tuturor prin reteaua de interconectare in care ne aflam. Eu,tu, o singura fiinta.
Unul”

Niciun comentariu: