luni, 9 decembrie 2013

Se trezesc Sfincsii Romaniei


Am inchis ochii pt a dormi, dar ciudat, in loc sa fie intuneric, vedeam lumina si fiinte ce se apropiau de mine. Imaginile atat de vii, creau o prezenta sigura, o presiune ce m-a facut sa ma ridic si am inteles ca sfincsii se indreptau spre mine: se trezesc sfincsii Romaniei!
-Treziti-va, va rog! Va salut si va onorez!
Somnul meu disparuse ca prin farmec.
M-am adresat imediat Sinelui meu:
-Trimite-le te rog codurile mele.
Simt cum acestia raspund chemarii, se trezesc.  Ei vin mai aproape de mine. Isi prezinta codurile lor.
-Tu, cel ce ne trezesti din vremuri de mult adormite.
Fie-ti opera de desavarsire completa si mergi sa ti-o indeplinesti.
Flacara luminii tale trezeste.
Ea trezeste la o noua constiinta.
Noi iti suntem alaturi. Primim codurile tale si primim bucuria reintalnirii.
Zamolxe ni se alatura.
Un cantec de ruga se ridica catre cer. Acela de eliberare din uitarea ce s-a asternut.
Noi vom reveni la ce am fost.
   - Multumesc. Sunteti ajutoare de nadejde. Acum voi incorporati lumina.
Din mineralele structurii mele osoase se activeaza alte coduri. Sunt o adevarata biblioteca. Totul in ea se restabileste si revine la ordinea divina. Biblioteca mea, Akasha mea, este prezenta.
De aici pleca semnalele-simboluri catre sfincsi. Sunt semnale ancestrale.
Luminile mele se intalnesc cu ale sfincsilor.
  Are loc un schimb de lumini prin care ne recunoastem.
  O paleta coloristica de lumini se revarsa si acopera spatiul romanesc.
   - Voi sunteti prietenii mei. Voi sunteti ajutoare de nadejde.
Sinele Inalt comunica cu toti sfincsii dar si cu toate formatiunile megalitice din acest spatiu. Il rog pe Zamolxe sa conecteze Baza la sfincsi, ca acestia sa primeasca energiile Bazei.
Lumina sfincsilor e tot mai puternica. Ei pot primi acum energii din Marele Soare Central.
8 dec 2013

Intalnire.

Incepem sa ne indreptam cu pasi usori. Zamolxe ne tine de mana. Avem un drum de facut. Este un drum lung, batatorit. Zamolxe ne poarta spre crestetul muntilor inalti. S-a imbracat intr-o haina maiestuoasa asemanatoare cu frumusetea padurilor strabune. Si noi avem acum o haina asemanatoare. Este o haina ce ajuta sa fim recunoscuti.
Ne continuam drumul. Pe masura ce inaintam, acesta devine tot mai ingust, caci peretii stancosi ai muntilor se apropie tot mai mult. Vedem insa cerul si Soarele deasupra noastra. Drumul a inceput sa urce, treptat iesim din padurile inalte  si incepem sa mergem printre stanci. Vegetatia este tot  mai mica pana cand raman doar ierburile. Ajungem pe un povarnis inalt. Acum, imprejurul nostru predomina Soarele. Suntem mult deasupra crestelor muntoase, privind deschiderea d
in jurul nostru.
Zamolxe isi pune mana streasina la ochi, cautand ceva anume cu privirea. Ne-am asezat pe iarba langa el, bucurandu-ne de frumusetea peisajului. Simtim respiratia muntelui. Nu stam mult insa si Zamolxe ne indeamna iar la drum. De aceasta data drumul continua printre stanci uriase, cu diferite chipuri, pana ne oprim in fata uneia dintre ele.
- Aici este o poarta, ne spune Zamolxe. A sosit momentul sa patrundeti. Este o poarta spre un alt taram. Va voi da cheia acestei porti. Dupa ce o veti deschide si veti pasi dincolo, veti primi o lumina. Inca nu puteti merge mai departe si nici nu e necesar. Aveti doar a primi lumina.
Asa am si facut. Am primit cheia, poarta s-a deschis si noi am pasit dincolo. Poarta s-a inchis in urma noastra. Stand acolo in prag, am vazut lumina venind catre noi. Era o raza de lumina. S-a apropiat si ne-a inconjurat in totalitate. Aveam fiecare dintre noi un nimb de lumina in jurul corpului. Lumina desena perfect conturul corpului nostru si orice miscare am fi facut, o facea odata cu noi. Am ramas aici pana cand lumina s-a retras. Am revenit la poarta, am deschis-o si am pasit inapoi revenind langa Zamolxe.
- Acum aveti suficienta lumina. Putem merge mai departe la INTALNIRE. 
Am continuat drumul alturi de el si atunci am vazut pt prima oara cum aceasta lumina sadeste in inima acelor entitati de piatra o altfel de viata, cu altfel de vibratie. Mergeam alaturi de el atingand, daruind de fapt lumina diferitelor formatiuni muntoase. In fiecare se simtea o tresarire, o revenire dintr-un somn profund, indelungat.
Si in noi se petrecea ceva ciudat, caci in adancul sufletului aveam cunostinta de instalarea acelui somn. Imbratisam acele fiinte si ne bucuram cand simteam lumina pulsand sub crusta tare de piatra. Eram cu Zamolxe langa ele, cand acesta a ridicat mainile catre inaltul cerului, invocand Energia Universala sa refaca circuite de mult uitate intre aceste entitati si sursele de energie. Le simteam  pe fiecare miscandu-se in spatiul lor rigid.
Apoi Zamolxe ne-a facut semn sa il urmam catre Baza noastra energetica. De aici, de la pupitrul Bazei, a facut conexiunile cu acesti uriasi treziti acum la o noua viata, capabili sa primeasca din nou fluxurile de energie, capabili sa amplifice, sa directioneze sau sa opreasca. Isi reveneau treptat din starea de somn si isi aduceau aminte de ceea ce au fost cu adevarat odinioara.
Apoi Zamolxe a urcat la etajele superioare umbland la Cutia cu Iubire a lui Dumnezeu si daruindu-le aceasta energie tuturor piscurilor-entitati ce s-au trezit. Simtim salutul acestora, simtim bucuria de a reveni la viata, de a comunica cu noi, cu Zamolxe si ca un semn al acestei bucurii, prin varfurile lor tasnesc raze de lumini jucause. Aceste spatii revin la ceea ce ele au fost cu adevarat.
Zamolxe ne spune:
- In fiecare dintre voi, aceste entitati isi au rasunetul. A fost necesara trezirea lor in voi, mai intai pt a-i putea constientiza pe ei. Aceasta lumina o daruiti acum prin tot ceea ce voi sunteti. Este un dar din Sinele vostru catre toate aceste fiinte. Veti intelege si veti privi de-acum inainte cu alti ochi aceasta forma de viata si veti sti sa le raspundeti. Aici in Baza, ei sunt reprezentati prin diferite cristale pe care le-ati invitat, prin ceea ce cristalele roca au creat. Substanta lor era de mult. Acum totul in Baza va fi impodobit si de sufletele lor. Astfel Baza va capata o noua vibratie, rezonanta caci s-a imbogatit prin participarea acestor entitati.

9 dec 2013


Niciun comentariu: