joi, 22 iulie 2010

Noul Roman - Adamus - Intregire

Namaste! Namaste!
O sa-mi cunoasteti acum un alt aspect pe care nu l-ati mai cunoscut pana acum. Pentru ceea ce ati hotarat sa faceti, pt pasul pe care l-ati marcat, eu va aduc acum in energia mea de iubire, unde asamblez parti ale voastre din alte dimensiuni care va vor sustine, in ce ati simtit sa fiti. In aceasta lumina a mea, eu va ridic pe voi si folosind flcara violet, voi crea partile de armonie dintre voi umani-si voi cei din acele dimensiuni. Acele parti din voi care sosesc acum, se vor conecta la voi prin intermed flacarii violet care armonizeaza si determina, desfiintarea diferentelor de vibratie. Aceasta conexiune si aceasta imbinare se va face usor pe parcursul a catorva zile ca aceasta conexiune sa aiba loc gradat intr-o stare de confort. Este ca si cum eu va iau de mana, partea pe care voi o reprezentati si prin intermediul meu fac legatura cu partea cealalta, eu reprezentand flacara violet. Cele doua parti stau acum fata in fata. Voi cei care va cunoasteti si voi cei dintr-un plan inalt. Flacara violet este asemeni unui strat tampon intre voi, eu deasemeni si va fi atat timp cat va dura contopirea. Ea este spatiul de legatura care armonizeaza, aliniaza cele doua parti.Acordati-va un timp de conectare de primire, pt a face fata cu succes la conexiunea cu cealalta parte a voastra si respirati-o in interiorul vostru. Puteti vizualiza cum totul se intrepatrunde si cele doua componente se asambleaza complet. Retusurile vor fi facute de flacara violet. Iubirea mea va fi un liant care de asemenea va va ajuta realizand aceasta incorporare.Tot ceea ce voi sunteti intr-un plan se unifica cu ceea ce voi sunteti in celalalt plan. Este o expandare multidimensionala unde voi va uniti cu voi, cu un Sine mai inalt. Este necesara aceasta conexiune si eu am rugat acest Sine mai inalt al vostru sa va ajute ca aplicarea prin voi a constiintei mai inalte a Unimii sa se ancoreze si sa determine o ancorare uniforma pt toata umanitatea in spatiul Pamantului.E ca si cum veti fi trasi in sus expandandu-va in constiinta Unimii. Permiteti ca totul sa se intample vizualizandu-va in noau stare de a fi.
Namaste! Namaste! Eu sunt cel ce eu sunt Adamus cel Suveran.
Si asa este

Niciun comentariu: