miercuri, 28 noiembrie 2018

Amintire




Eu sunt ceea ce eu sunt, ceea ce izvoraste din mine in acum. Eu sunt o parte ce m-am calauzit si am calatorit si sunt acum ca-mi amintesc de ceea ce am fost si sunt.
Profund, adanc in mine, este tot si pas cu pas aducerea aminte se revarsa. Din aceste amintiri, scot deocamdata la iveala, un bun simt si o armonie pt a se manifesta in afara.
 Din mine din adanc neant, s-a zamislit si am creat. Am poposit in lume, aducandu-mi ce mi-a fost de folos sa-ndrum si sa arat lumii o Flacara cu rost.
 Acum, aduc la suprafata din acest etern, Iubirea ce ma-nalta spre factorul etern.
Zamislita sunt din tot ceea ce este si-n bucurie am creat.
Raman acum aici pe Pamant, cu-n rost, cu-n sens ce le voi dezvalui.
Nu ma grabesc sa plec, caci nu mai are sens acum, cand FLACARA ce am purtat, spre tot ce este pot s-o stralucesc. Raman aici cu-n scop, cu-n sens ce se dezvaluie treptat si spatiul catre care ma extind, nu-i doar aici, ci este peste tot.
Cu Flacara ce straluceste tot mai intens intern, exista un scop maret, putin perceput in fapt, dar existent prin maretia existentei sale. Nimic de suprafata, nimic superficial. Acum, sublimul, este profund, extrem de real.
 Aduc din mine acum, un potential maret, ci totul se transforma adanc ne-nchipuit. Mareata e creatia si fara margini se extinde.
 ***
Prin multi ce suntem aici, prin ce suntem, prin insasi existenta noastra transformam.
Un „roi de stele” am poposit demult aici pe Terra cu-n scop, cu-n rol profund transformator. Ne regasim. Lumina ne aduce impreuna si ne alaturam asa cum ne-am promis. Rolurile ne-au despartit. Am uitat de noi, dar ceea ce exista s-a activat curand si acest magnet ne cheama, ne atragem si ne regasim.
Ca „roi de stele” am porit. Acum suntem fiinte minunate. Ne cautam cu ochii, ne simtim si ne adunam in acest acum, spunandu-ne ca un salut: Eu Sunt cel ce Sunt.
 Si stim c-am poposit si stim ca ne-am gasit.

Niciun comentariu: