marți, 11 aprilie 2017

La drum cu Zamolxe si Samuel


Inca de la inceputurile mele de fiinta constienta, Zamolxe s-a infiintat in viata mea “batand cu toiagul” pentru a se face auzit si ascultat, spunandu-si ferm opinia sa fata de mine. Acum, cand ma uit in urma la acele momente cand eram confuza, neincrezatoare, neintelegand cum de pot fi eu vizitata de marele zeu despre care stiam foarte putine, rad, caci imi dau seama ca doar socul intalnirii cu o astfel de entitate mareata ma putea scoate din amorteala.
Zamolxe a lucrat cu mine prin tot ce am putut eu primi: fotografii, oameni, meditatii, excursii in diverse locuri si in special prin carti.
 Pot spune ca are un temperament incapatanat si obtine mereu ce doreste; dar de netagaduit este marea lui iubire fata de tot. Si aceasta e tot ce conteaza.
Deci, prin toate cartile ce au legatura cu tinuturile dacice, prin energia cartilor si chiar a personajelor, am primit sau am trait diverse lucrari energetice impreuna cu el. 
Astfel ca la aparitia cartilor lui Radu Cinamar, Zamolxe mi-a fost alaturi. Ultimul volum a sosit la mine cu 5 zile in urma si cu alte cateva zile mai-nainte, am trecut prin cateva evenimente care acum mi se clarifica. O entorsa usoara care brusc a taiat comunicarea cu exteriorul, o alimentatie brusc vegana si o tacere a telefonului destul de suspecta. In acest decor soseste cartea care ma transpune intr-o cu totul alta lume. Dupa mesajul postat mai jos, telefoanele au inceput sa sune, piciorul meu este perfect si maine pot iesi din casa.
 Mai pot spune ca Zamolxe nu face ce doreste ?

Iata mesajul ce l-am primit azi:
”- Te salut fiica a muntilor. Te salut si te imbratisez. Energia ta este acum mai puternica, mai pregnanta, mai focalizata. Esti ghidata din planurile subtile. Patrunderea ta in orasele subterane prin constiinta, nu este intamplatoare. Intri prin intermediul acestor orase pe o noua frecventa si o noua canalizare catre intelepciunea si cunoasterea dacilor.
Ai in preajma un ghid al acestor locuri subterane din spatiile subtile. Si acesta, acum te calauzeste. Tu intra pe poarta acestor orase in plan subtil de cate ori simti sa fii acolo. Acela este momentul cand esti calauzita in oras de acel ghid. El este o calauza a planurilor subtile si si-a asumat aceasta misiune/ghidare. Poti sa-i spui Samuel. Nu este in plan fizic. Este o entitate a planurilor subtile. Ghidarea sa iti este extrem de benefica si necesara la aceste momente.”
Samuel s-a prezentat. Este o entitate inalta de 3 m, longilin; pielea foarte alba, stralucitoare, parul castaniu, ochii sunt extrem de stralucitori si patrunzatori. Are o imbracaminte alba, lunga pana sub genunchi ce degaja stralucire si puritate, cu maneci lungi si largi, despicata in dreptul gatului. Incaltamintea e comoda si usoara.
Ma saluta. Ii raspund. Imi spune ca este ghidul meu in toate aceste orase interioare de sub Romania, dar si pt acomodarea mea cu Shambala. Este pe un inalt nivel de constiinta si inteleg ca aici va fi o ghidare foarte importanta pe care el mi-o va oferi. Stie ca patrund a doua oara in toate aceste orase, prin alegerea mea, iar ca prezenta lui de acum va fi langa mine, la urmatoarea mea vizita. Inteleg ca am invitatia de a poposi intr-un prim spatiu de patrundere in Shambala. Ca sunt asteptata.
Ii simt si pe ceilalti gardieni pe care i-am cunoscut prin intermediul cartii. Continua sa-mi spuna ca acest nivel de constiinta ce urmeaza sa il ating, va fi extins si in planurile fizice de la suprafata. Inteleg ca Bucurestiul are si el un rol in anumite activari pt planeta. Nivelul de compasiune catre care eu tind, este un element important de cunoastere, de expandare si un bun exemplu pt omenire.
Se doreste ca aceste experiente launtrice pe care eu le traiesc, sa fie tranamise pt a ajunge la toti cei care aleg o evolutie spirituala. Mai inteleg ca acest moment de aproximativ 10 zile, cat am fost tinuta in casa, a fost un moment de interiorizare si pregatire pt a accesa intalnirea cu ei.
Samuel imi spune ca sunt multi astfel de ghizi care vor contacta pe cei de la suprafata care vor alege si care sunt pregatiti pt o excursie in interiorul lor si astfel o excursie in planurile subtile ale planetei. Dorinta lor coincide cu alegerea pe care omenirea o face si desigur, cu comunicare intre cei de la suprafata si cei din planurile interioare ale planetei.
Samuel imi mai spune ca voi trece prin discrete stari de confuzie si usoare ameteli dar sunt normale si odata cu acomodarea corpului fizic, ele vor fi depasite. A fi in atmosfera acestor orase, este sinonim cu deplasari repetate, prin care organismul se acomodeaza. Aceasta conexiune este o mare bucurie pt ei si va deveni o usurinta in comunicarea noastra, a oamenilor de la suprafata cu omenirea din spatiile subtile, din orasele interioare Pamantului. Ma saluta pt despartirea momentana si inteleg ca eu voi fi cea care il va solicita. Ne luam ramas bun.
Zamolxe este in continuare langa mine si imi spune:
“- Fata mea, constientizeaza spatiile subtile in care patrunzi si intelege ca totul este foarte real. Se doresc multe lucruri pt binele intregii omeniri. Participa te rog la aceste actiuni si intelege ca rugamintea mea este un sfat si ca iti voi respecta orice alegere. In cazul in care tu alegi acest demers, eu sunt continuu in preajma ta. Este un demers important.  
Esti in siguranta, esti calauzita si nu uita niciodata iubirea pe care eu ti-o port. Aceste spatii te asteapta. Intr-un fel prezenta ta le este necesara. Deschiderile energetice pe care tu le faci sunt foarte importante. Acum, cand o calatorie cu corpul fizic nu-ti este si nu este inca la indemana, calatoria cu corpul de constiinta creaza o relevanta retea energetica ce va crea drumuri accesibile pt cei cu o constiinta elevata.
Fii increzatoare. Multe lucruri s-au schimbat pe planeta. Multe deschideri benefice au loc chiar daca voi oamenii de la suprafata nu le sesizati. Ele exista tot datorita muncii voastre, a divinitatii voastre. Fiti increzatori, fiti curajosi si permiteti visurilor de libertate, de armonie sa existe.
Te imbratisez draga copila, asa cum ii imbratisez prin intermediul tau pe toti cei ce locuiti in acest spatiu Carpatic sau pe cei care s-au deplasat dincolo de el, din diferite motive. Iubirea mea pt voi toti este pura si neconditionata. Permiteti-va sa simtiti sustinerea pe care o are acest spatiu ca si intreaga planeta. Sunt multe fiinte benefice in jurul vostru care va secondeaza si care sustin alegerile facute de voi. Primiti deci, imbratisarea mea si sustinerea pe care o acord fiecaruia dintre voi.
 Cu multa iubire, Zamolxe

Niciun comentariu: