joi, 3 mai 2012

Intalnire pe 2 iunie 2012 in Bucuresti

Dragii nostri, va anuntam si va invitam sa participati la intalnirea din 2 iunie din Bucuresti de la Casa de Cultura a studentilor,Gr.Preuteasa, orele 12-20, la restaurantul din spate al cladirii. Aceasta intalnire va pune fata in fata oameni din toata tara, oameni iubitori care au inteles cine sunt, au inteles ca iubirea din ei poate aduce multe schimbari pe draga noastra planeta, Terra. Drag Om, din orice parte ai fi te primim cu bucurie daca alegerea de a fi cu noi te ghideaza ACUM in acest loc. Va asteptam cu bratele si inima deschisa. Ne puteti contacta la adresa : mihaelapalade10@yahoo.com

2 comentarii:

viki spunea...

Buna draga mea nici nu-ti dai seama ce bucuroasa sant si uimita in acelasi timp ca te-am gasit iesi ieri rataceam asa pe pagina de blog Universul Cunoasteri unde sant multe bloguri de acest fel,si dintr-o data mi-a ramas ochi pe titlul blogului tau.cand am intrat ieri am ramas uimita de multitudinea de informati si mesaje postate acolo,am vazut si intalnirea care vrei so faci in iunie,imi doresc din tot sufletul sa fiu acolo si am o multime de intrebari sa-ti pun,pana la sfarsitul luni trebuie sa citrsc tot ce ai postat pe blogul tau de la infintarea lui sa fiu la curent cu toate informatiile prezentate,eu sant Viki si de 15 ani locuesc in Atena,dar la sfarsitul luni o sa vin detot in tara si o sa ma stabilesc in Bucuresti,sigur nu e intamplator ca tocmai acum eu am descoperit blogul tau,si intalnirea are loc exact la momentul potrivit sa ma pot integra si eu in timp sa fiu acolo,e uimitor incep sa comstientizez din ce in ce mai mult ca energiile de acasa sant tot mai puternice in noi si noi devenim incet incet co-creatori vieti noastreesact asa cum trebuie sa fie pentru binele nostru cel mai inalt,si pentru scopul nostru pentru care ne-am reincarnat aici pe pamant.Acum in vremurile astea de pe urma energiile noastre ne aduna pe toti la un loc sa forman grupuri de suflete sa putem fi mai puternici pentru a trece mai usor peste tot ce are sa vina asupra noastra.spre sa facem cunostinta la intrunire si sa ai timp sa stai cu mine de vorba.Te inbratisez cu drag Viki.Sper sa-mi raspunzi la mesaj.

Mihaela spunea...

Draga Viki, te rugam sa ne scrii pe adresa de mail, pt a-ti putea raspunde. mihaelapalade10@yahoo.com