marți, 5 ianuarie 2010

Viziune

O lumina m-a invalui si totul a disparut, in fata ochilor mei ramanand doar lumina.In aceasta lumina s-a conturat silueta Lordului Sananda. Corpul meu a explodat in mii de particole/scantei care umpleau spatiul. Era liniste si bine mai ales ca Lordul emitea catre mine iubire, caldura,lumina. Fiecare particula a corpului a fost inconjurata de o lumina albastra si fiecare a mai suferit o scindare in alte mii de particule. Fiinta mea era divizata si totusi EXISTAM sustinuta de energia christica.Multitudinea de scantei particule a inceput recompunerea si o Silueta diafana se ridica pe masura ce procesul se finaliza. Langa Lord Sananda au aparut si alte energii angelice care au continuat sa insufle lumina lor in noua Silueta .Silueta devenea tot mai inalta si mai luminoasa pe masura ce incorpora lumina. Am simtit ca sosise momentul sa ma integrez cu ea si micul corp fizic isi punea intrebarea , cum va putea acea inaltime sa isi faca loc in inaltimea sa? Corpul fizic , energetic, a inceput sa se inalte cat a putut el cand a observat ca minunata Silueta a devenit un fuior de lumina si prin chakra inimii l-a patruns. Senzatia era minunata iar celulele corpului deveneau tot mai luminoase prin integrarea Siluetei…..si iata eram inalta aidoma Siluetei si aidoma entitatilor de lumina. M-am intors cu privirea catre Terra si toate am inceput sa ii suflam lumina noastra. Planeta usor crestea si se lumina devenind treptat o minunata faptura luminoasa ce s-a unificat cu lumina noastra……totul a devenit, lumina.

Aceasta viziune , eu am transformat-o in meditatie si am spus-o prietenilor mei , daruind lumina si iubirea noastra Pamantului. Dupa terminarea meditatiei am primit mesajul urmator de la o Entitate Galactica.

Niciun comentariu: